Min stad?!

Monday, November 13, 2006

You Belong in London

A little old fashioned, and a little modern.
A little traditional, and a little bit punk rock.
A unique woman like you needs a city that offers everything.
No wonder you and London will get along so well.


Min stad är tydligen London, vilket känns helt rätt, även om jag inte har varit där än. Så jag hoppas bara jag får möjlighet att åka dit en dag. (Ibland tror jag att jag är den enda i min generation som inte varit i London, det är naturligtvis inte sant, men så känns det ändå...) Å andra sidan har jag faktiskt varit i Rom, och det var helt underbart. Jag minns att man skulle kasta en peng i Fontana di Trevi så skulle man komma tillbaka till Rom. Tja, om man kastar en krona på Ryanair så kommer man kanske till London... ;)

0 comments: