Sofia Talvik

Sunday, April 15, 2007

Jag var på Inkonst i tisdags och tittade lite på Sofia Talviks spelning. Dessvärre kom jag sent (de började kvart i tio, inte tio som jag trodde). Dessutom trodde jag naivt att hon skulle spela lite längre, men huvudnumren den kvällen hette tydligen Growing respektive Thrones. Jag har ingen aning om vilka dessa är, förutom att de tydligen är amerikanska band. Jag har aldrig sagt att jag hänger med... :) För mig var huvudattraktionen Sofia Talvik, men det var jag nog ensam om att tycka i lokalen. Lite märkligt faktiskt, att hon får vara förband åt någonting som är så totalt annorlunda. (Jag hörde en halv låt av vad jag tror var Growing, men bestämde mig snabbt för att det inte var något för mig...)

Jag lyckades i alla fall få tag på Sofias senaste cd, Street of dreams, och fick ta en bild också. Kommer snart upp här....

0 comments: