Veckans citat, omstart

Saturday, April 07, 2007

Ehrmm, det har visst inte blivit så mycket postande på denna blogg på sistone, vare sig veckans citat eller annat. Bättring utlovas naturligtvis.

Denna veckas citat har jag valt för att jag tycker det är roligt, respeklöst och samtidigt helt sant. Jag tillhör på inget sätt "pirat-generationen", som laddar ner fler filmer än jag hinner titta på. (Jag köper fler böcker än jag hinner läsa istället...) Men det hindrar inte att jag tycker detta är väldigt bra. Det är alltså Anakatas svar till USA:s dyraste advokatbyråer (citat hämtat härifrån:

"As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here. ...

It is the opinion of us and our lawyers that you are ....... morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons."

0 comments: