Lite omorganisation

Monday, May 21, 2007

Nu har jag till slut insett att jag inte ska ha en separat blogg för bokrecensioner, och framför allt inte ha en backlogg på ca 40 böcker att skriva recensioner om... Någon gång emellanåt måste man försöka ha lite realistiska krav på sig själv. Så från och med nu kommer jag lägga in mina recensioner direkt på min huvudblogg. Jag kommer kanske inte skriva recensioner om alla böcker jag läser och de kanske inte kommer i precis den ordningen jag läser dem heller. Men det är säkert bara jag som märker ändå.

Anledningen till att jag gjorde denna uppdelning från början var att jag inte hittade något smidigt sätt att göra kategorier i sitt arkiv över inlägg. Och jag ville ju ha en kategori för alla recensioner. Nu blir det inte så, men eftersom det numera finns taggar, så kanske det funkar någorlunda ändå.

0 comments: